9 Eylül 2012 Pazar

Huzur Sokağı dizisine merhaba


Geçenlerde Huzur Sokağı adında bir dizi gördüm televizyonda. İsim fena tanıdık. Nerden? Lise zamanı okuduğum Şule Yüksel Şenler'in o harika romaının adı... İlk başta pek ihtimal vermedim ama sonra internette diziyi araştırdıktan sonra baktım bizim roman! Geçenlerde de ilk bölümünü izledim. İster istemez değişiklikler yapmışlar ama fena olmamış gibi. Her ne kadar romanın tadını vermeyecek olsa da -orası kesin- izlenebilecek bir dizi olmuş. Film olsa daha bir çarpıcı olabilirdi orası bir gerçek. Dizisiyle yetineceğiz... İlerleyen yazılarımda oyuncu kadrosu, dizi fragmanları, dizi kritikleri, romana benzer ya da çelişen yerleri yazacağım. Ben yazılarımı yazarken yorumlarınızla destek ve fikir verirseniz memnun olurum. Teşekkürler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder